follow dashboard

Jumaat, 18 November 2011

Inilah Kisahku !

      Kisahku bermula setelah aku dilahirkan pd tanggal 08 Oktober 1991..
Anak sulung dr 5 adik beradik..Sewaktu zaman kecilku,aku seorang yg malas nak gi sekolah..Means sekolah tadika ok lg la sbb rmai kwn n mcm "fun" gitu,tp naik darjah 1 je..meronta-ronta setiap hr x mau p sekolah..huhu..ble di fikirkan blik kelakar plak..nak tw x sbb knpe aku x nkp sekolah???ada sorg cikgu bi..garang tw!!that's why la aku x nk p sekolah..setiap pg dye tye bi tuh..hahahha..then ble sm5 sekolah je x sah la lw x ngis nk ikut balik..tbe2.........jeng3......ada satu hr tu abah aku marah then nak tglkan aku dpn kubur sbb xnk p sekolah..selaku bdk darjah 1 yg amat daif,ketakutan melanda diri ini..kemudian harinya,aku start la g sekolah setelah dipujuk oleh seorg cikgu dgn membawa aku bermain di padang..Bermula dr hr tu,aku terus la jd seorg yg suke gi sekolah..tu la kisahku diwaktu kanak-kanak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan