follow dashboard

Ahad, 8 Januari 2012

Pertama Kali Seumur Hidupku !

Salam..
seriously...hr ni aku rasa damn sungguh...
seumur hidup aku x pernah rasa macam ni sbb sdh n kcwa
tgk paper exam..
hr ni br first time..
sedih n kecewa...msa form5 dlu blik SPM cmni jgk..but this time it's different..
x tahu knpe...selalunya aku akan jd mcm ni ble x dpt jwb dgn baik..
mcmne la result aku nt???
tktnya...Ya Allah bantu lah aku..
Aku hanya mampu berusaha yg terbaik namun segalanya aku 
pasrahkan padamu...
td masa jwb exam pga102,aku rasa blur..memg aku dah study,
keluar juga apa yg aku study..
tp byk juga yg aku x dpt jwb..
2 paper sebelum ni agk ok...tp kali ni???
ada jgk yg blur dlm tu...tp mgknkah ramai??atau hanya aku??
sebak rasa ht..tension sgt laa nii...
apa yg aku mampu buat balik bilik post kt fb...
then just let it go and cry over the window..
aku perlukan seseorg untuk bg aku kata semangat...
saat2 mcm ni buat aku teringat pd dye..
dye yg dah lama aku knl..mcm2 cerita yg kami dah kongsikan bersama..
tp sekarang dia bkn lg disisi aku..
aku hrp sgt dpt dgr suara dye..
tp xpe lah..asalkan dia bahagia sudahlah...
aku telefon mak aku dgn menangis??
buruknya rasa...x mampu aku meluahkan kata-kata sebaliknya hanya mampu mengalirkan air mata..
mak pasti pelik n sgt terkejut..tp tu je cara aku nak rasa teng!
mum n dad..maafkan aku andainya aku bukan yg terbaik..
namun untuk kamu,akan aku sentiasa lakukan yg terbaik..
restuilah anakmu ini...doakan lah daku dr jauh...amin3!
tp itulah yg tak pernah putus mereka buat untuk aku...
RINDUNYA!!!sabarlah hati...
saat rakan2ku dh nak blik kg,tgllah aku kt sini sorg2...
xpe2 jwb exam akan dtg elok2..pastu dptlah balik kg kan??
(nasihat dr sndr)


*Semoga aku dpt yg terbaik..AMIN!




Terserlah stress disitu...erm...
jwb je lah semampunya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan