follow dashboard

Khamis, 5 Januari 2012

Some CP !

Jodoh itu rahsia Allah Swt..

☻♥ ☻
/█\ /█\
.||. ||.

SEKUAT mana kita setia ツ
SEHEBAT mana kita merancang ツ
SELAMA mana kita menunggu ツ
SEKERAS mana kita bersabar ツ
SEJUJUR mana kita menerima dia ツ

•.♥• Jika ALLAH SWT Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama dia..Kita Tetap Tidak Akan Bersama Dengannya •.♥
.............................................................

*Aku belajar diam dari banyaknya bicara,
*Aku belajar bersabar dari sebuah kemarahan,
*Aku belajar mengalah dari suatu keegoan,
*Aku belajar menangis dari kebahagiaan,
*Aku belajar kuat dari kehilangan,
*Dan aku belajar tersenyum dari sebongkah kesedihan..

Laa takhaf wa laa tahzan..Innallaaha ma'anaa..
(jgn lah takut & jgn lah sedih..sesungguhnya Allah bersama kita)

A’tini Mahabbataka Wama’rifataka,
aku serahkan hidup matiku hanya untukMu.”

..............................................................

❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

Ketika kau bertanya, mengapa ku mncintaimu..?
ku menjawab, krana AGAMAmu :")
Dan kau bertanya lagi, cukupkah hanya itu..?
ku menjawab, "Adakah yg lebih utama dari itu?" (✿◠‿◠)
:: Imam Nawawi::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan