follow dashboard

Sabtu, 8 Disember 2012

Menjelajah !



Haii...assalamualaikum...hahahhahah..tarikh bersejarah ni..program besar dianjurkan kat USM tercinta..Jelajah Janji Ditepati :) seriusly,teruja!nak ckp jakun ke ape ke up to u..ada cekk kisah??lalalallalalalallala..program bermula jam 8 pagi hingga 10 mlm.. ya,banyak belanja kerajaan terpaksa keluarkan.tengok mereka dok wat preparation je tahu.amek masa 2 minggu kot untuk pasang semua benda alah tu ..haisshhh..dengar2 kanopi besar tu je dah menelan belanja RM10k.. then dapat lah baju free.. :) aim : masuk tv + bergambar dgn selebriti :) ahaks!!! gila glamor betul!!!



Mula2 kena berkumpul dekat tasik Fajar..dah tu mereka edar2 lah bendera ngan banner ni..last2 kena plak jd pembawa banner..Ok je ! femes kot jd pembawa banner..ahhahaha :) tp yg x bestnya,msg2 excited nak pegang banner ni,last2 lepas dah hbs bergambar semua tinggal gitu je..patut ke??haiisshh..akhirnya banner ni sampai kat tgn aku dan ada dlm bilik skg ni :D simpan je lah sebagai kenangan kan..apa boleh buat..
Yeay!!! :) akhirnya..muncul pic ni
Masa ni dah ckp ngan abg Fedtri nak amek pic sama,

then adalah perempuan mana mencelah..

haisshh..mula2 dah down jgak..
nasib abg Fedtri ni best,
dia igt aku ckp dulu pastu amek gambar ngan aku jugak! hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan