follow dashboard

Khamis, 27 Februari 2014

Friendship just end up like shit!

Dear diari, 
Takde sapa boleh sangka apa yg jd pada masa depan,. aku igt benda ni sampai akhir nafas aku..Selamanya!Benda kecik kau besarkan.kau couple dgn sepupu aku sebab aku yg kenalkan.sekarang korg dua stab back over me.."isunya pasal korg nak bertunang".benda x betul pasalpe mengelabah?buat rileks sudah. dah lah menuduh aku buat cerita !tp kenapa aku yg jd mangsa.kau maki aku *sial* bagai.. sedangkan kau yg sebar cerita a.k.a fitnah pada org pasal aku. kau tuduh aku "munafik" bagai..iman kau tahap dewa ke kau maki org tu apa cerita? tolong lah fikir matang seusia kau 23 tahun tu.dah lah kerja nurse, dua2 pasangan bekerja,.xkan tak boleh matang sebab korg mesti dah hadapi mcm2 masalah.tp pemikiran aku sbg student lg matang dr korang..you guys too stupid ! dah x dpt cara nak buktikan aku salah,kau kaitkan dgn mak aku? pehall? mana pergi adap kau pd org tua? toksah jd kaki putaq belit baq hg lah !! ehh, kalau korg nak sgt putus relay kita, aku x kisah sikit pon lah.aku x mengelabah.aku yang tak salah yg terhegeh-hegeh minta maaf kt kau serupa anjing kau buat aku. lepas tu bila aku minta maaf kalau aku salah kau kata aku menganjing? kau nak aku sujud kat kaki kau ke cmne? aku ajak settle depan2 dua2 takut. puiiihh !!yg penting aku dah bayar semua benda yg korg dah bg kat aku.aku lega..mcm ayat aku pd korg "biarlah padang mahsyar menentukan".. aku tak takut sebab aku x salah. teruskan lah cari backup ko byk2 wahai perempuan ! 

p/s:jgn sampai aku ambil langkah drastik pergi confront dgn parents korg.aku x takut sebab aku x salah !!! noted! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan