follow dashboard

Jumaat, 28 Mac 2014

Dibalik setiap personaliti

selfie vs selfish.. bored and poyo.. hahaha 


caption : kenal tak makna faham :D 

aku happy dengan life aku sekarang, persetan apa kata org,
aku tak kacau orang mohon orang tak kacau aku,
aku tak hot, aku tak ada apa, aku cuma insan biasa,
ku nukil puisi hanya tentang diriku,
seorang anak kepada dua ibubapa,
yang hanya patuh pada kata mereka,
itu ini boleh,itu ini tak boleh,ku hanya menurut saja,
kepada yang muak membaca, aku tak pernah pinta,
sekadar coretan untuk tatapan dihari tua

p/s: "tak pernah nak jd yg ketiga,sudah melupakan dan mohon dilupakan" :D 

aku tak pernah luah sebab aku menjaga, namun hati sendiri bila nak terjaga?
 maafkan aku bukan niatku untuk mengelak,namun kau perlu tahu ini demi orang tuaku.
mereka tak suka lagi aku berteman denganmu,dan perasaan aku juga dah tiada lagi untukmu, 
berakhir sejak 5 tahun yang lalu.MAAFKAN AKU !

"if we are not meant together, so it is a fact, just accept that "takdir ALLAH"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan