follow dashboard

Sabtu, 1 Mac 2014

Doa orang teraniaya, termakbul !

Semalam ku coret kisah lain, hari ini sambungan kepada kisah itu. mengalah tak bererti kalah. aku bukan menegakkan benang yang basah, tp aku membersihkan nama sendiri yang tercalar disebabkan putar belit yang terlampau.Walau kita saling memaafkan,tp utk hubungan yg baik seperti dulu, aku akui memang sukar kerana aku bukan malaikat atau nabi yang bisa melupakan dengan semudahnya.. lepas kejadian ini, aku lebih berhati-hati.Berhati-hati dalam menilai siapa sahaja baik kawan mahupun saudara. 

p/s: 
 *"Once you stop chasing the wrong things, the right ones catch you."
 *dont judge a book by its cover.
 * terlihat lembut pada raut wajah, belum tentu dihati sama.terlihat ganas diwajah hati senipis tisu siapa yang tahu??
*forgive but not to forget.
*left it behind.past is past.move on with better life and better person 

GANBATE,  CHAYOOKK....CHILL ARYIANA :D !! AJA AJA FIGHTING ..

Nota kaki : 1Mac 2014 - Jambatan ke-2 P.Pinang dibuka :D Jambatan Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, mula boleh digunakan lewat malam ini tepat jam 12malam ini.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan