follow dashboard

Ahad, 9 Mac 2014

PECHAA ....

hi guys.. nice to meet u all here.. sebenarnya coincident je nak pergi padang kawad tengok buku.. tak alih2 boleh menetap kat situ sampai pukul 12am lepas habis semua konsert. guess ada apa dekat padang kawad usm ? taaaadddaaaaaaaaaaa ! seee ..


Ada Pesta Chak AA... Anjuran MPDBP.. event yg menarik.. sebab stay, tunggu #iamneeta perform.. tp dah alang2 tengok sekali band #myownstoryband ...seriously im falling in LOVE with #own_mos !!!!! dont ever grab him from me.. hahaha.. poyos nye.. usaha membuahkan hasil bila konon2 berusaha nak usha dgn follow ig n add fb.. follow twitter gak.. he following me back okay ! sanggup unlock tweet semata2 sebab nak kena RT dgn #myownstory ..hehe.. :* the best part is we are chatting each other >sekarangnimacamnampaktandaowndahxnaklayanje< >..< okay,abaikan... esok dia perform live at Selamat Pagi Malaysia,, pemberitahuan utk tengok, tp maaf own i've class tomorrow at 9am :/ *sighhh !

Lets take a look at the pictures !

RT :D
Ok..yg ni Anas #iamneeta.. teha yg sgt menggilai dia :P
Yg ni pulak Patrick #iamneeta , dan Teha mengaku dialah Spongebob :) haha

Neeta #iamneeta .. dia kurus sgt ! :/
He is "him" .. crazy over his voice #own #myownstory :D


My Own Story Band :D
PEACE by Neeta !
Ayat tak boleh lupa lepas tangkap gambar "nampak korea x" ? :3
That girl is #DeannaHussien 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan